piątek, 17 listopada 2017

Wywiad dr Mercoli z dr Wakefieldem

Z powodu cenzury, jaką stosuje YouTube i usunięciu wstrząsającego filmu Wyszczepieni,

Wyszczepieni film dr Wakefielda / VAXXED / PL


postanowiłem poszukać w Internecie tego filmu, który znalazłem i cytuję go poniżej. Niemniej jednak podczas poszukiwań natknąłem się na wywiad dr Mercoli (autora m.in. książki "Dieta bez zbóż") z dr Wakefieldem,

Wywiad dr Mercoli z dr Wakefieldem na temat jego badań nad MMR - napisy PL
https://youtu.be/QWWqpXQLMOY#!

który dla mnie był ważny z kilku powodów, w. in. dr Wakefield mówi bezpośrednio o połączeniu autyzmu z glutenem i szczepionką MMR. Dla mnie połączenie to od dawna było oczywistością, a to ze względu na fakt, że przeciwciała przeciw tkankowej transglutaminazie (TG2) (złoty marker w diagnozie celiakii) blokują przekazywanie sygnałów przez oksytocynę, odpowiedzialne m.in. za problemy z afiliacją, znajdywaniem partnera, zaufaniem, etc. - ogólnie za autyzm. Obejrzawszy filmy z dr Wakefieldem (Usłyszeć ciszę i Wyszczepieni), zadawałem sobie pytanie, czy eksponencjalny wzrost diagnozy autyzmu w ostatnich latach, a opisywany w prestiżowym czasopiśmie Nature (2011)
jest spowodowany szczepionkami, czy glutenem. Jestem niezmiernie wdzięczny dr Wakefiledowi za to, że - w kontekście szczepionek - wspomniał o glutenie.
Innym aspektem, na który zwróciłem uwagę, słuchając tego wywiadu, była niesłychana pryncypialność dr Wakefielda w obronie człowieka, wraz z jego prawami jako podmiotu, 
jego (dr Wakefielda) nieprawdopodobna kultura i skromność połączona z ogromną wiedzą; obronie praw człowieka, a zwłaszcza dzieci i ich rodziców, w zderzeniu z brutalnością wielkich firm farmaceutycznych, korumpowaniem ludzi na najwyższych szczeblach hierarchii państwa, nauki i medycyny, przenikaniem się struktur państwa, które powinny stać na straży naszego bezpieczeństwa, a także rzetelności i czystości nauki, z firmami wielkiej farmacji. Wierność Wakefielda zasadom, etyce, pomimo ataków ze strony mediów, sądów, władzy, pomimo utraty prestiżowej pracy, zasługuje na najwyższe uznanie. A zgnilizna na najwyższych szczeblach jest po prostu powalająca i okazuje się, że nie tylko w Wielkiej Brytanii, czy USA, ale również i u nas i to w trakcie „dobrej zmiany” a.d. 2017, której przejawem jest skandaliczna uchwała naszego Sejmu, podpisana przez prezydenta Andrzeja Dudę, wprowadzająca przymus szczepienia dzieci m.in. szczepionką MMR. Kto podsunął ten szatański pomysł? Big Pharma?

Poniżej cytuję wspomniane dwa filmy z Wakefieldem

Usłyszeć ciszę

Wyszczepieni – od TUSZOWANIA faktów do KATASTROFY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz