poniedziałek, 3 października 2011

Nowości Internetowe

W 2009 roku pisałem na temat Susan Boyle. Niedawno pojawiła się wersja z napisami po polsku. Oto ona:

Napisy Polskie Susan Boyle - Britain's Got Talent [Polski]

http://youtu.be/LB7sI8CG-5M


Drugą nowością jest Sung-Bong Choi, który pojawił się w czerwcu tego roku i do dziś uzyskał ponad 12,5 mln wejść. Teraz ta wersja z podpisami angielskimi została zdjęta, ale pojawiła się nowa, mam nadzieję, że nie zostanie zdjęta. Dziś (4 pażdxiernika) edytuję ten post i zauważyłem, że pierwotna wersja znowu się pojawiła. Tak więc zamieszczam link do obu wersji.
Trudno to obejrzeć be chusteczki. Ponieważ ja nie umiem zmieniać podpisów, więc spróbuję je przetłumaczyć:

Oto przeciętnie wyglądający facet gotowy wystąpić na scenie.
- Mam 22 lata i na imię mam Choi, Sung-bong.
- Żyłem w bardzo trudnych warunkach.
- Wciąż czuję się niewygodnie stojąc przed wyzwaniem wystąpienia w tym konkursie.
- Ja po prostu chcę być taki sam jak inni normalni ludzie.
- Ja nie śpiewam tak dobrze, ale kiedy śpiewam, czuję, że staję się inną osobą.
- Halo!
- Halo!
- Na imię mam Choi. Sung-bong i mam 22 lata
- Z twojego wyglądu nie mogę powiedzieć jak ty zarabiasz na życie?
- Jestem pracownikiem fizycznym.
- Wcześnie rano..?!
- Tak
- Kiedy patrzę na twoją aplikację,
zauważyłam, że rubrykę "rodzina" zostawiłeś pustą.
- Ja zostałem porzucony w sierocińcu, kiedy miałem 3 lata

i kiedy miałem pięć lat uciekłem stamtąd po tym, jak zostałem pobity przez ludzi z sierocińca.
- W takim razie jak ty żyłeś od tamtego czasu?
- Sprzedawałem gumy do żucia i energetyzujące napoje na ulicy...
W ten sposób spędziłem 10 lat.
- Czy oprócz ciebie był ktoś z tobą?
- Nie, ja byłem sam.
- Czy to znaczy, że pozostawałeś sam od piątego roku życia?
- Tak..
- Ja żyłem tak przez dziesięć lat.
Spałem na klatkach schodowych lub w publicznych toaletach...
Przez dziesięć lat, tak jak jętka jednodniówka..
- Czy ty chodziłeś do szkoły?
- Nie, zdałem test GED (mała matura), aby zaliczyć szkołę podstawową i gimnazjum
a Liceum było moją pierwszą szkołą do której uczęszczałem..
- Ojej, to jest nie do uwierzenia.
- Czy teraz zamierzasz zaśpiewać?
- Tak,
- Czy ty cieszysz się śpiewaniem?
- Zamiast powiedzieć, że "ja śpiewam, ponieważ ja cieszę się tym,"
powiem, że ja lubię śpiewać ponieważ to była pierwsza rzecz ja polubiłem, po tym, jak żyłem życiem jętki.
Ja nie jestem dobrym śpiewakiem, ale ja po prostu to lubię.
- Pozwól, że posłucham twojego śpiewu.

W wyobraźni widzę świat sprawiedliwy
tam wszyscy żyją w pokoju i uczciwości.
Marzę o duszach które są zawsze wolne
jak chmury które lecą
pełne człowieczeństwa w głębi duszy

W wyobraźni widzę świat jasny
tam nawet noc jest mniej ciemna
Marzę o duszach które są zawsze wolne
jak chmury które lecą

W wyobraźni jest ciepły wiatr
który wieje w miastach jak przyjaciel
Marzę o duszach które są zawsze wolne
jak chmury które lecą
pełne człowieczeństwa w głębi duszy.

- Ja po prostu chcę cię przytulić.
- Dlaczego ty chcesz śpiewać?
- Kiedy byłem młody..
Przydarzyło mi się wiele rzeczy niedobrych
Takich jak np. zostałem sprzedany gdzieś
Pewnego dnia, kiedy sprzedawałem gumy w nocnym klubie widziałem wokalistę śpiewającego na scenie.
Zwykle w klubach nocnych grają taką ekscytującą muzykę, nieprawdaż?
Ja byłem zafascynowany przez śpiewaka, który śpiewał na scenie tak szczerze.
Od tego czasu zacząłem lubić śpiewanie.
- Czy ty chciałbyś zostać wokalistą?
- Tak
- Ja to widzę.
Myślę, że ty masz dobry instrument w gardle
Czy ty brałeś jakieś lekcje (śpiewu)?
- Ja wziąłbym takie lekcje jeśli miałbym szansę
Ja po prostu słucham i ćwiczę sam
- Bez względu na wynik tego konkursu
Chciałabym podać ci rękę, abyś mógł wziąć lekcję śpiewu.
Dziękuję za wspaniałą prezentację.
- Myślę, że po reakcji widowni możesz powiedzieć jaki miałeś wspaniały występ
Zrobiłeś wspaniałą robotę
- OK, zdecydujmy
- Tak, dla mnie,
- Tak!!!
- Gratulacje! Przeszedłeś do następnego etapu.

- Teraz oklaskiwało cię setki ludzi na widowni.
i jeśli my wypuścimy ten epizod w eter tysiące ludzi będzie cię oklaskiwało,
A jeśli ty zrobisz wszystko co w twojej mocy do końca konkursu,
Ty wiesz ile ludzi jest w Korei, prawda?
Więcej niż 50 milionów będzie cię oklaskiwało.
A jeśli naprawdę bardzo będziesz się starał, myślę, że 6,5 miliarda ludzi na świecie zostanie się twoim fanem
Nigdy nie myśl, że jesteś sam!
Wykonałeś wspaniałą robotę, Sung-bong!
Zrób to, Sung-bong!
Jestem tak bardzo dumny z ciebie!

- Bez względu na swoje twarde życie
on z pasja zmierzał w kierunku który naprawdę wybrał
a nawet ludzie utalentowani rzadko mają taką pasję.
- Barwa tonu jego głosu magicznie przyciąga uwagę słuchacza.
- Cieszę się bardzo, że go spotkałam
Ja po prostu chcę, żeby on był szczęśliwy!
Od teraz na zawsze!

[Korea's Got Talent] tvN 코리아 탤런트 Ep.1 Sung-bong Choi!!!

http://www.youtube.com/watch?v=BewknNW2b8Y

http://youtu.be/BewknNW2b8Y



Sung-bong Choi!!! [ ENGLISH SUBTITLES] [will make you cry!!]
http://www.youtube.com/watch?v=zmA9VZ9e0S0


Rags-to-riches Korean reality TV star Choi: 'Music was my only friend'
Od szmat-do-bogactwa rzeczywista gwiazda TV Choi: "Muzyka była moim jedynym przyjacielem"


By Paula Hancocks, CNN

http://edition.cnn.com/2011/SHOWBIZ/Music/08/21/south.korea.talent/index.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz