wtorek, 19 marca 2013

Krzysztof Szczerski do Tuska w Sejmie RP

Ostatnio, przeszukując Internet natknąłem się na wspaniałe przemówienie w Sejmie posła Krzysztofa Szczerskiego. Bardzo mi się spodobało, więc postanowiłem się nim podzielić z Wami:

Niestety, z jakichś technicznych względów, nie mogę w moim blogu umieścić tego wystąpienia, więc odsyłam czytelnika do zamieszczonego linku.

Przy okazji warto odnotować fakt, że 18 stycznia 2013 roku Donald Tusk skierował do Sejmu projekt ustawy, która pozwala szefom ABW w "trakcie zgormadzeń, imprez masowych .. oraz innych poważnych zdarzeń" wezwać do Polski uzbrojoną policję i spec służby wyposażone w broń palną i środki i urządzenia przymusu bezpośredniego z dowolnego kraju. Skąd my to znamy. A ktoś powiedział "to se ne wrati", a jednak... Jak widać historia lubi się powtarzać, więc musimy być czujni.
Gdzieś w amerykańskich doniesieniach internetowych usłyszałem, że w USA planuje się użycie dronów przeciw własnym obywatelom na terytorium USA. Co więcej można zabić dowolną osobę tylko dlatego, że padło na nią podjerzenie dowolnego urzędnika, że jest terorystą (bez sądu). Już jakiś czas temu niejaki Bezmienow (patrz starsze posty) przewidział taki rozwój sytuacji.

Odnośnie spotkania Platformy Oburzonych, to trochę mnie rozczarował końcowy zapis, a mianowicie, że zebrani postanowili skierować petycję do... Komorowskiego. Również dyskysyjna jest obecność Kukiza w programach Lisa i Olejnik. W tym jednak wypadku na usprawiedliwienie Kukiza przemawia fakt chęci edukacji lemingów. Osobiście nie wierzę w taką edukację, bo rozmowa z niewolnikiem o wolności, przypomina rozmowę ze ślepym o kolorach.
Osobiście nie jestem entuzjatą PiSu (ponieważ Kaczyński jest przeciw JOW), niemniej jednak przekonał mnie Zybertowicz, który wspomniał o syndromie starej panny, która wybierała, wybierała, ten ma taką wadę, tamten inną i została starą panną. Coś w tym jest.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz